fredag 27 januari 2012

Fan..

Att man ska vara så jäkla känslig. Har nässel utslag över halva ansiktet. Ser inte klok ut.

Ikväll åt vi chilli corn carne. Inget konstigt med det.
Det som var litte udda var kanske att jag nästan tryckte i mig ett kilo lakrits.
Men det i sig är iofs normalt för att vara jag. Spara på godis, varför det ;)
Lakrits i sin tur är oxå lite laxerande. Samt laktos känsliga personer bör undvika lakrits pga av den höga laktos halten.

Så nu sitter jag här med en bubblig (chilli bön) samt gasig mage av all lakrits.. toppar det med "mygg bett" som flyter ihop över halva ansiktet.

Tur att jag sket i att hoppa i den där lilla svarta.
Min sexighet feeling ligger inte på topp just nu.
Mjölk fyllda ljuver, ner spydd tröja och ett bubbligt ansikte hjälpte mig inte direkt. Så JA Liss, jag hade fortf swetpantsen på mig under middagen, och nej Liss jag sket i sminket.
Men på söndag är en bra dag att bryta trenden och komma ur mitt "black trailer trash" staying home mum style.
En månad har gått och Liss var här och satte ner foten! ;p
Nu ska Rickard få se på andra bullar!
Jag är 40 år fyllda och skall från och med nu leva upp till förkortningen M I L F!

Ps.
Måtte utslagen och självkänslan vänt till kalaset i morn kl 13 sharp! Annars kan det vara svårt att omtala sig själv att vara en milf ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna