söndag 15 januari 2012

Hjärtskärande

Tar det aldrig slut på allt elände! Inatt var SAHB här för att hämta en av Skruttfias blöjor.
För ca 2 v sedan fick Miriam ngn form av maginfluensa. När det var över hade hon spår av blod i sin avföring.
Oroväckande som förälder.
Men som svar fick vi "helt naturligt" Förmodligen en spricka i ändtarmen vid för många tömningar. Men nu bajsar Skruttfia normalt igen men blödningarna kvarstår och till och med ökat.

Då vart det blodprov men inget svar. Nu tror läkaren att Miriam inte tål mjölkprotein.
Och jag sen barnsben haft problem med mjölken (laktosintolerans) har nu ev fört min mag och tarm känsligheten vidare till min dotter.

Men Miriam verkar inte ha ont. Och hon växer sakta men säkert framåt.
För att hjälpa henne äter jag nu helt mjölkfritt, inga laktos produkter och inget fusk.
Men efter 3 dagar är jag grymt trött på all havre smak ;) och jag som planerat att amma länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna