tisdag 13 juli 2010

Tvättstuga.. ett ont måste!

Ja minsann minsann.

För några månader sedan.. jag nästan ett år sen om jag skall vara petig. Då stod jag med tvätt upp över öronen Även om jag tvättade var vecka så kunde det ändå bli upp till 9-10 maskiner.
=( Galet jag vet.. Men så var vi ju många i hushållet. Och jag gillade det. Känslan av mys familj =)

Jag tvättade igår kväll.. jaha då vrt det bara till mig då.. Lillkillen är i Cambodja och slänger väl in tvätten för en tia. Färdig vikt och klart. Den stora killen, han fixar och grejar mest själv..
Hm om jag letar efter strykjärnet och brädan, ja då finner jag det inne hos Alle. Han är lite petig och gillar ordning och reda.. Haha.. från vem mån tro.
Så ja.. igår vart det bara två maskiner.. gick snabbt. Men det känns jätte jätte konstigt. SOm om jag vore ensamstående.

Vem skulle kunna tro att jag skulle sakna en syssla som jag egentligen avskyr.. Ja vem vet jag kanske får börja tvätta åt hjärte vännen på heltid istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna