fredag 9 juli 2010

AC längs E4:an

jaha.. vi kom iväg som vi skulle.. bilen packad och jag start klar, men herre gud vad man kan få vänta in en man. han skulle tydligen bara göra det ena än det andra innan jag kunde få hoppa in i bila. Men så äntligen kom det! -Jag är klar! -Nu far vi. Å där stod jag och trampa.. Lite gött när en tjej kan få ge igen =))

Jaha som vanligt så vrt väl jag redan trött innan jag lämnat Södertälje.. men nähä här skulle ingen få sova.. Så jag är DUKTIG och håller mig vaken.. Det enda jag kan göra då är att låta munnen glappa! Resan tog ca 7h, varav jag sov i kanppa en, där i mellan pratade jag, och pratade! Herre min je..vad jag kan! Men men, det var Rille som ville ha sällsis =))

Super nice resa.. fick ett kaffe stopp i Jönköping strax ovanför Vättern.
Allt gick ganska smärt fritt, bytte Max mot Burger King.. attans vad snäll jag var.. kompromissa som far skulle ha sagt =) men far min har idag sagt att jag måste kompromissa meeera.. jaha då kan jag ju lägga till ett noll till mig själv. Att jag skulle offra mitt favo hampis hak är inte lite. Så om det inte tas för en major kompromiss då veta katten hur jag skall klara av att sätta den bollen =)

Nåväl.. innan vi skall få en kopp kaffe av Charlotte och Chris.. så stannar vi till i Hbg. Där passar jag på att ge Rick en snabb visít av staden.. Men vadå, han hade bara tidigare sett Knutpunkten.. ja nu hann han eg inte få se så mycket mer.. Men en öl fick han iaf i sig.. sen skulle han leda mig mot Råå.
Jag lite lätt hispig i en stad jag inte kört på i flera år, en touch mobil i örat och samtidigt visa mig storsint och duktig för mannen som kan få lite lätt panik av sitta bredvid. Jag skulle betställt in en 6:a åt han.. 1 stark öl kändes lite väl fjuttigt!
Men vi kom fram och hem... Alla var nöjda och glada... ja glada först efter att middagen intagits på "Kalle på spången"
Pappa och vovva tog emot oss med öpen famn.. En kram hit och en kram dit.. innan det vart dags för wirre race och skvaller =))
Trötta efter en lång och bra dag, stupade vi i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna