tisdag 6 juli 2010

Längtar..

Imorgon är det bara en dag kvar.. sedan har jag turen att få åka ned till pappi.

Jag och Rickard skall fara ner och hämta lilla råttan. Jag har ju ingen bil.. och inte heller ekonomin att fara upp och ner på egen hand med bil.. Så vill lycka att hjärte vännen Rickard ställer upp.
Det skall bli super mys på alla plan.. tanken är att hinna se lite Skåne land oxå.
Lite glass på Söderköpings "Smultronstället" å kanske lite mera laktosfri glass i Åhus, kanske en fika i Helsingborg hos min väninna Charlotte. Kanske lite golf på Sjöbokloster.
Pappa har dessutom lite lägligt fått hem veden på en ca 25 kb. Så jag hade även tänkt att jobba med kroppen.. lr nja så mycket man hinner på en snabb visit upp och ner!

Ja jag får iaf en liten mini semester.. för den är jag grymt Tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna