fredag 9 juli 2010

Mille.. blandat med rosé och vitt vin!

Jobbade på in i det sista.. försökte att städa av så mycket jag bara kunde för att inte ställa till oreda för Camilla lr Micaela.
Men bara ngn kvart innan fullt avslutad dag kunde jag sätta mig på tbanan för att fara iväg för att möta upp Mille.
hej och hå.. vi hade tur och fick soff plats ute.. dock i skuggan.. men ute. Där intogs mer än ett glas rosé.. herre men je vad gött det var. Och så kul vi hade det.
Jag vrt uppdaterad om Milles NY resa.. och skulle jag vrt osis, knappast! =) Men saken är den att hon var väl värd den "sex and the city" resa hon gjorde med 2 tjejkompisar. Jag kunde inte annat att lyssna och suga in för att drömma och hoppas på att även jag en dag kommer att få uppleva ngt liknande.
Sedan vrt det såklart vanligt tjej snack.. om allt! ALLT! Så som bara töser kan prata.

Precis lagom runda under fötterna fick vi veta att den andra halvan som befann sig på Kungsholmen skulle runda av. Och eftersom Mille skulle på tjejmiddag på fredag och jag skulle sitta i bila, så ja, varför inte.
Så bara ett samtal ifrån.. hade vi hämtningen avklarad. Bästa Rick bröt andra halvlek mellan Spanien / Holland för att köra två glaaaaaaaaada töser hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna