måndag 5 juli 2010

Sommar feeling!

Ja, igår hade jag lyckan att få mysa med sonen och vännen Linkan. Han hade styrt upp litta grill, korvar i mängder, räksallad och cola..
Men Ja, bilden säger ju allt, två full vuxna killar skulle få igång en liten mini grill. Tur vi morsor har koll på det mesta.
Lät dom pula lite innan det klia för mycket i fingrararna. Jag fick helt enkelt gå fram och styra upp det hela! Ville ju gärna äta körven samma kväll och helst varm.
Grabbarna var dock lite heta på gröten.. lågorna hann knappt lägga sig innan det skulle grillas.. men man är ju en gammal kock så det styrde annapanna upp!
Det vart så gött! Och jag vrt proppmätt!
Jag är grymt tacksam för att jag fick njuta av trevligt sällskap, se vattnet och bara vara för en stund.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna