torsdag 15 juli 2010

saknar lille man..

Hm jag saknar min lilla minsting så det knakar och gör ont på insidan.. han är ju fortf i Cambodja och hälsar på pappa. Som valt att flytta dit pga av arbete.

Men nu får det vara nog, nu skall han hem till mig där han hör hemma.

Han skall få så mycket gos och kärlek av mamsen.. att han nästan går av på mitten!

För mig är Kevin, killen som är mjuk och varm. Han är omtänksam och lite lagom busig! Hm låter ju som en bättre kopia på mig =) Han har ett enormt hjärta, han tänker oftast på andra i förtsa hand.

Under hela hans årskurs åtta var han en enorm hjälp/klippa för mig gällande Chanel. Under hela skolperidon var det han som åkte hem och rastade henne på sin rast. Det var inte många ggr han kunde stannade kvar och åt lunch med sina vänner. Det är inte ok. I år skall det bli ändring på det.

Jag hoppas att jag som ensamstående mammma kommer kunna hjälpa och stötta Kevin genom nionde klass, sin träning och sina migrän anfall.

Jag längtar och ser fram emot den bästa hösten ngns tillsammans med underbara Kevin och hans bror Alex.

Älskar dig Kevin!

// Mamma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna