måndag 5 juli 2010

Smaker...

Jag kan ju vara rätt kräsen och harig av mig fast jag äter precis allt! =)) Igår var det ngn som tog
min bokade chorizo korv.. okej då. Man skall inte vara ego. Man skall dela med sig. Klart alla skall få av allt! Så jag fick testa en ny körv! Och det var stort.. jag tillhör ju gruppen av människor som kör på samma lika.. hela tiden. Inte köpa grisen i säcken. Det är därför Mc Donalds är ett vinnande koncept.. man behöver aldrig noja sig. Man vet vilken smak det är innan man har hunnit ta första tuggan! =)
Nå väl.. jag fick i mig ngn spansk "stark" korv.. Linkan tyckte inte jag skulle pipa.. för så stark var den minsann inte. Nähä.. jag kan svara att den var staaaaaaaaaaaaaaaaaaaark! Men god! Men jag kommer hålla mig till choriza i frmatiden iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna