onsdag 14 juli 2010

Inte ok..

Inget ont mot dig Ullrika.. absolut inte. Men det du gör mot din kropp är INTE OK! Du är för tunn!

Upptäckte idag att jag inte var det!

Av en flax var jag nere på gymmet en snabbis idag, vart lite nyfiken på vad jag vägde.. ngn nämnde nämligen häromdagen att min bak blivit lite fylligare. =( Å det var passande! Hm jag själv ser ju inte detta som en positiv sak.. utan bara tvärtom. Och mycket riktigt.. I början på året så snittade jag vågen på dryga 57 kr.. idag innan lunch stannade den till på 61,4 kg. Hm 4+ kg skillnad. Inte ok någonstans. Hade jag kunnat skylla på muskler eller rena sambo kilo då hade det vrt en annan femma =))

Nu beror det på frosseri och lathet. Ni minns väl filmen seven =)

Men visst jag är inte tjock tjock och jag kommer i alla min vanliga kläder, jag har nog bara blivit lite kvinnligare rundare om baken och framför allt på brösten =))

Men jag skall inte sticka under stolen att jag och Linkan eller jag och Rickard avnjutit många goa måltider med pizza, hampis å en massa kött och bea. Men nu är sommarbad tiden redan inne.. å det är kört för snabb förändring, det är väl bara att sträcka på gam nacken, då den än så länge är rynk fri och stolt kliva ut i vattnet.. valrossen annapanna, ja jag är ju nääästan gammal så det är OK att vara lite ”satt” och skruplig idag! Alltså inte pga av barn, utan pga av åldern..

Trodde aldrig att dom orden skulle komma ur min mun =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna