onsdag 7 juli 2010

Turist Anna på hemma plan!

Jaha efter tidigt läkar besök i morse var det jag som stapplade med en rullväska som ville välta en höger än vänster på gatan.
Herre min je.. kan detta oljud sluta ngn gång. Hjulen trummade som trumpinnar.. om jag vrt tokig vad vart inte då dem bakom lr framför mig.
Känner mig urturistig.. med högklackade skor och ett handtag som är ngn dess för kort så att även korta lilla jag måste kröka på ryggen. Kikar mig omklring för att se en plan mark yta att köra på , samt har koll för att inte köra över ngns tår. Man kan ju inte sett klok ut! Förvirrad!

Inte vrt det bättre när jag kommer till Gärdet.. fick verkligen slåss med alla turister.. -ni behöver inte vara oroliga.. jag skall ändå inte med båten. Gå ni! Hann jag tänka för mig själv när ag stoppade upp halva tbane rulltarppan!
Så med ett onödigt plattat hår som nu lockat sig bak i nacken pga av värmen och svett, å med lite lätt sko skav stampla jag in på Dustin.. helt färdig. Kan nu förstå känslan av att vara i klimateriet.. =)) "svallingar" =))

Men vad gör det. Jag skall både träffa Camilla och sedan få bli plockad av Rick senare i kväll för att åka ner till pappi!

Så mys det skall bli. Längtar massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna