onsdag 7 juli 2010

Fotbolls middag ála Lindqvist!

Jo hådå.. vännen min visste minsann hur han skulle peppa upp mig. Kött med bea, hos dig/mig?
Det är väl så det ska vara! Korta, enkla och raka frågor.
Så efter 11,5h timme på Dustin cyklade jag hem, helt färdig hoppade jag i duschen och när jag var klar med att föna och plattat håret.. Ja då stod maten på bordet.
Ja inte illa när mannen i fråga vet hur han skall göra.. vrf skall kvinnan stå vid spisen och slava. Det har jag gjort i mina dagar. Så nu lutar jag mig tebax och bara njuter. Nej då så illa är det inte. Jag tycker att det är kul. Men om ngn är kräsen är det roligare att bli serverad så kan jag plocka och städa efter maten=)

Mumma vad gött det var. Varmrätt; svensk biff, ruccola sallad toppad med päron skivor och rostade pinjenötter, balsam vinäger. Och så klart en massa BEA på kanten!
Men Linkan toppade maten och serverade även soya glass med varma hallon i andra halvlek! Mumma!

Matchen slutade med fördel till Holland som nu är semi final mot antingen Spanien lr Tyskland.
Jag kommer heja på Holland.. för då drar hjärtevännen Rickard in storkovan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna