måndag 13 februari 2012

Uppgraderad

Då käraste Liss. Då är tiden för leggings och mjukisar förbi. R skickade ut mig från hemmet. Han fick tjata på mig att jag skulle shoppa lite åt mig själv. Galet I now! Men med kontot på fyllt var det bara att ge sig iväg!

Hm, fel på modet! Inget passar mig. Varmt och stressigt.
Dock så hittar jag massor till Skruttfia ;)
Grymt kul att handla flickkläder.

Men jag kom iaf hem med ett par jeans och en ny top.
Och 2st klänningar, 2 par strumpbyxor, 3 dregglisar, 1 PJ till Skruttfia.

Så Liss, nu bryter jag mjukistrenden och gör mig lite fin var dag ;)
Vill ju att mannen ska tycka att man är så där extra läcker.
Och att barnen ska känna att dom har en modern "mamsing" istället för en degig och trött 40 taggare.

Så med nytt sats kort ska jag jobba upp en grym jeans rumpa ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna