onsdag 22 februari 2012

Crazy

Jag och R var lite crazy igår.. R skulle eg ut och springa en runda inför vasan. Men satt och pep och gnällde om huvudvärk. Då tog jag fram piskan och jagade iväg honom. Men det krävdes att jag lockade med mig själv som bete. Crazy och galet I now.
Så kl 8 igår kväll gav vi oss ut.
Sruttfia väl nerpackad i vagnen och jag med ett par löpar byxor som kändes som en extra hud... Tight med andra ord! Allt för mycket fläsk skall bort!

Men vad grymma vi var. Vi sprang, lunka och gick två sjöar runt. När vi väl var ute kändes det så skönt! Och det är ngt jag hoppas på att vi kommer kunna göra flera ggr. Beach 2013 kanske inte är så långt från iaf :-P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna