måndag 13 februari 2012

Back Home

Jaha då var vi hemma igen. Nu sitter vi i soffan. Nja Skruttfia ligger och sover efter att ha fått en slurp tittie.

Nja, M hade ju bara gått upp drygt ca 100g på en vecka. Hann tänka " oh no" medans jag klädde på henne,men Malin tycke Skruttfia var så fin och följde sin kurva.
Men så var det ju den snälla fen. Om 14 dagar ska vi träffa den elaka.
Oj oj hur ska det gå.

På vägen hem så tog vi en omväg. Lite lagom kyligt och bländande sol. Grymt skönt och mysigt.
Men vad göra nu?

Hemmet är plockat. Sängarna bäddade. Disken tömd.
Klädde jag på mig ett par jeans samt satte mascara på fransarna för att bara glo på TV.

Jag får väl vänta in timmen till kärleken är hemma.
Blinka med ögonen, se glad, kåt och tacksam ut.
Om det nu inte är så att jag hunnit smyga ner i ett par mys byxor, ev ha lite kräkrester på tröjan, men ta emot mannen med dubbla glada och kärleksfulla ögon redan i hallen.
Och bara säga "vi har saknat dig" och hoppas på att det stärker hans tuffa dag på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna