torsdag 2 februari 2012

Real Housewifes Solna

Efter en kort promenad runt sjön tillsammans med Julianne och Neo kompisen Jonathan
gick vi hem till Råsis där jag bjöd på lunch.
Stekt lax med maffig grönsallad.
Joulianne hade med sig lite mamma dricka ;)
Alkoholfria bubblor.. kändes väldigt lyxigt.

Super mysigt med våra små sötisar. Herre je vad två pratglada  mammor kan babbla.
Till kaffet bjöd jag självklart på hem bakt kaka..
Nu har vi satt upp ett mål, box träning och skridsko tur med barnvagnen. Scary.. med isen alltså.;)

2 kommentarer:

  1. Kul att lilltjejen växer och mår bra! Mycket spännande att läsa din blogg om dagarna! Hälsa Rille att han har ett meddelande i sin inkorg från mig.

    Mvh

    Kent

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kent!

      Hoppas att det är bra med dig, frugan och sonen. Visste inte om att du kände till den här sidan ;)

      Jo Skruttfia har vuxit på sig. Väger nu nästan 3500 och är 50 lång. Inte illa.

      Ps. Ni fick aldrig våra bröllops bilder. Dom måste ni få ;)
      Jag hälsar R.

      Hälsa

      Radera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna