fredag 10 februari 2012

Sorg

Sorg är vad jag känner för att det är så splittrat mellan oss syskon.
Totalt är vi ju tre systrar och en bror.
Ingen har eg inte kontakt med ngn. Hur kunde det egentligen bli så?! Mammas död då vi fortfarande var barn, har det ngn påverkan. Skulle hon vart länken i mellan oss.

Jag förlorade min relation till min lillasyster Jenni pga av min förra relation. Hon gjorde då saker mot mig hon inte borde. I efterhand borde jag i ett tidigare stadie lyssnat på henne. Han var en skitstövel. Och han kom i mellan oss.

Nu står vi här. Noll kontakt. Det fanns en tid då stod varandra väldigt nära.
Jag träffade Jenni senast förra sommaren. Sträckte ut min hand för en relation. Hon skulle återkomma. Men hon har ännu inte hört av sig. Inte ens då vi låg på
BB lr Neo. Men av gossarna har jag fått veta att hon inbland frågar om oss.

Igår hade jag åter henne i tankarna. Skickade ett mess. Frågade om jag och Skruttfia var välkomna upp på en fika framöver. Med bilen bor vi bara med 5 min avstånd.

Nu har det gått över ett dygn utan svar.
Jag känner en besvikelse, ledsamhet och stor sorg.
När ska jag fatta ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna