tisdag 7 februari 2012

Piss irriterad

Vi är på väg hem från DS. Eftersom Skruttfia är infektions känslig får vi rabatterade sjuk resor med taxi.
Alla ggr fram till idag har gått kanon.
MEN idag vart jag arg.
Man kan inte
beställa taxin förrän man är klar. Helt ok. Därefter dröjer det oftast en halv timme innan den kommer. Helt ok. Men efter att idag ha väntat in taxin får jag till min fasa veta att Skruttfia och jag ska dela taxi med en hostig gammal gubbe och en medelålders kvinna. Samåkning från ett sjukhus. NEJ TACK!
Så efter ett par samtal och ytterligare en halvtimme så sitter Skruttfia och jag lyxigt nog i egen taxi. Ibland är skatter grymt bra ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna