torsdag 16 februari 2012

Kärleks pressie

Fick även jag av kärleken igår.
Vet inte om han tycker att jag är sluskig.
Andra gången han hintar om nya kläder till mig.

Vad skall då presentkortet läggas på.
Underkläder. Nope, HM har inte den kvaliten som lyfter och håller upp mina ljuver ;) samt inte heller bh storlek H.
Träningskläder, ja kanske.
Vår jacka.. ingen dum ide.
Vårskor.. oh yra, många snygga köp och släng pumps på HM. Men dra barnvagn i high heels. Knepigt.

Spännande blir det iaf.. jag kanske rentav hittar nada och köper en års förbrukning av dodde, schampo och lotion. För att alla kläder satt som ett sämskinn på mig.

Men tack älskling för att du unnar mig vardagslyx! Nästan var dag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna