onsdag 8 februari 2012

Growing

To fast!

Oj, barnen växer med rekord fart. Tidigt i morse hade Kevin sin första bilskole lektion.
Själv var jag nitton fyllda och tog körkortet via en intensivkurs i Borlänge.
Hade inte kört någonting innan.
Fixade teorin med alla rätt. Visserligen hade pojkarnas far skaffat fram före gåendes års frågor och svar.
Efter fjorton dagars intensivkurs med dubbla lektioner två ggr om dagen fick jag mitt lilla kort. Fjorton dagar går fort.
Jag åkte hem på söndagen, kom tebax på onsdagen för teori provet och uppkörningen. I made IT!

Jag själv kan ju tycka att det är helt galet. Ingen är redo på så pass kort tid.

Och nu 20 år senare skall jag faktiskt fylla i en skadestånds rapport. My mistake!
Ouuups, för ngn vecka sedan råkade jag bumpa in i en annan bil på Solna centrums parkering.
F A N!

Kanske även jag ska ansluta mig till Slussens bilskola.
Och då för öva på att le, bortförklara mig och komma undan pinsamma bil situationer ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna