tisdag 8 januari 2013

Chai latte

Not my cup of tea!

Lite sött och sliskigt! Har precis avslutat en fika kväll med Lisette.
Vi hittade ett super mysigt ställe på Kungsholmen.

Kevin fick passa Skruttfia. Då Rickard åkte skidor.
Så det blev kidsen på tu man hand!
Det har tydligen gått så där!
Hon har ratat både middags mat och gröt!

När jag nu kom hem såg det ut som sju svåra år.
Vad hände?
Är det endast en mor som kan sköta hem och barn på samma gång? ;)

Men jag får vara glad. Syskonen hade det mysigt ihop.
Och Kevin la istället mycket tid på lek istället för disk och plock.

Klart jag fick i henne maten då jag kom. Blev lite medelhavs style då Skruttfia åt strax efter åtta.
Nu ligger hon i sin säng med 180 ml välling. Hon åt med andra ord ikapp sig då mor styrde båten. Men med min mat nojja vågade hon väl inget annat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna