torsdag 20 maj 2010

Pannkakans dag.

 

 

Torsdag..  em och  jag är strax hemma.

Idag blir det dock inga pannkakor utan jag och mina Älsklingar skall äta hemma gjorda hamburgare, klyftpotatis och lite bea. Mumma lite vardags lyx i vardagen. Vi får besök av Linkmannen. Han är säkert hungrig som en varg och kommer rensa och slicka fatet.

Idag skall vi även Chanel få träffa Nadya. Hennes ev  blivande dagmatte. Håll tummarna!

 

Dagens to do har sniglat sig fram.. annapanna har så mycket i skallen. Allt jag skall fixa och rådda.

Kevvan sticker om bara ngn vecka till sin far i Kambodja. Innan dess så måste vi  hinna mysa och kramas. Det nalkas skolavslutning, såklart så är det samma dag, och samma tidpunkt =( Önska jag kunde klona mig.

Jag vill få ordning där hemma. Det ser så taffligt ut =( Så har jag vrt en del hemma hos Rickard, hans nyrenoverande lägenhet, med en nya massa snygga möbler gör ju en annan en aning avundsjuk.

Jag måste även komma ingång med min löpning igen. Snart är det dags för lopp. På lördag skall jag för första gången på snart 6mån köra lite kickboxning.

 

Jag har allt jag kan önska mig, mina barn, min vovve och en nyvunnen hjärte vän.. Lr nja hjärte vän var väl att ta i J Ngn, en person  som står mig väldigt nära. Där jag kan få pusta ut och bara vara. Jag kan skratta både brett och vilt. Vi skall aldrig underskatta rikedomen i att ha bra vänner!

 

 

 

   

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna