tisdag 18 maj 2010

Fotboll hela dagen/kvällen!

Haha på lördag då smäller det!

Jag och en annan Anna på jobb skall göra vårt bästa för att spela skiten ur grabbarna. Hm hörde ngt om 55 pers varav bara två tjejer =)) Som singel tjej är väl det bra ods =))Siffran kan ju iofs ändras. Då det bara är tisdag idag =)

Dom killarna vi har i vårt lag dom är så klart våra homeboys. Men resten doms kall få smaka på dribbling och hårda skott! Första året jag var med så spelade mitt lag hem segern. Dom andra åren har ju inte gått lika bra. Men jag känner vittringen. Jag är taggad. Jag skall ha bucklan!Hur som helst så kommer kvällen avslutas med flaggan på topp och jag i Spetsen. God mat och dryck för att fira Cup vinnaren samt heja fram årets CL finalist.

Vilken kväll.. längtar redan!

-Anna, nu kööööööööööööööööööööööör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna