tisdag 25 maj 2010

Dilemma..

Säg den lycka som varar för evigt.. Jag skulle ju tisdags mysa hemma. Men under provklädningen inför morgon dagens bio inser jag att jeansen börjar sitta lite tajt över lår å bak.. Hjälp! Kris! Jag har ju inga sambo kilo att skylla på. Kan hamburgaren, idag, i lördags ggr 2, å söndagens pizza ha ngn betydelse. Det här är inte okej. Jag en fyllig, framåt tung midget som rullar fram då mina ben är lika korta å breda som överkroppen. Jaha lite vovva promis på detta kanske.. Räcker 2-3 varv runt sjön.. Efter att jag bytt om.. Tjiho.. Det gör det. För nu är lyckan total.. Drog av mig jeansen, upptäckte att dom är fel inköpta. Hur dum kan man vara. Trodde jag verkl att vid 38 års ålder att jag skulle komma i ett par lågskurna leggings xs. Hm jag kan ju spara dem till dagen med stort D. Lr så ler jag å köper kläder för min ålder.. Bredenberg, here I come :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna