fredag 28 maj 2010

Betalde av en del av penningskulden till en av sönerna idag..


Mailade honom att det var klart.. pengar finns på kontot. Men sa samtidigt hur det ligger till denna månad inför semester mm. Vill ju egentligen inte att barnen skall behöva oroa sig eller bli iblandade i vardags ekonomin, det är ju mitt bekymmer… men samtidigt är det sanningen att jag är ensamstående mamma. Och har det minsann inte fett! Och med en far som inte betalar mer än det som FK kräver honom på. Det kan då stundvis ibland bli tajt och stramt.

Men hur GO och mysig är han/dom inte. Mina älskade ungar! Dom tänker på lilla mamsen i alla lägen. Jag har verkligen dom bästa barnen.


Tack så jätte mycket mamma! jag tycker att du är världens bästa mamma! och glöm aldrig det:)


Det spelar ingen roll hur mycket pengar vi har, jag förstår att det är jobbigt för dig. Jag lovar att jag inte ska bränna upp pengarna. Och jag kan bara låna busskort till Linda:)och huvudvärkstabletterna är inte det viktigast och dom är inte så billiga så vi kan köpa det sen :)


Jag ser till att Chanel har det bra idag och sen ska jag försöka få bror att hjälpa mig så att det är fint här hemma när du kommer hem:)


Glöm aldrig att vi älskar dig mest av allt och ha en jätte bra dag.


Mina barn är det bästa jag någonsin skapat. När jag läste detta mail så fick jag en tår i ögat och var tvungen att smita in på jobbets toalett. Dom är så underbart fina.. Mjuka i alla lägen och mot allt och alla! Klart att vi styr upp så att det finns medicin hemma och ngt gott till kvällen. För det är dom värda!

Älskar er mina busfrön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna