tisdag 18 maj 2010

Don´t wake me up. Im dreaming!


Drömma är ju gratis.. man kan få drömma om allt och lite till.
Idag skall jag passa på att drömma..

Jag drömmer om att i sommar få ta grönt kort, jag drömmer om att få göra färdigt mitt å barnens hem, fattas bara lite möbler, ett tyg och lite färg.
Jag drömmer om att få åka bort. Kanske till en paradis ö, men en vandring till fjälls skulle inte heller sitta fel.
Jag drömmer om att hitta en varaktig lösning till Chanel, en billig dagmatte och att hon innan sommaren skall gå fot.
Jag drömmer att få vinna stor kovan och inte behöva vända på pengarna.
Jag drömmer om att jag i slut ändan har gett Alle och Kev det bästa och dom kommer vara nöjda och trygga med sina barndoms minnen.
Jag drömmer om kärleken och ett fortsatt lyckligt liv.
Jag drömmer om att jag kommer kunna få hälsa på min far lite oftare.
Jag drömmer om att en dag kunna ge tebax det Micke och Linda gett mig.

Jag drömmer om att kunna fortsätta och bibehålla förmågan att fantisera och drömma mig bort när jag så önskar det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna