tisdag 4 maj 2010

Avslagen..

ja igår gjordes inte många knop..

Flörtade lite med äldsta sonen..
Han gick in i köket och styrde upp en gourme middag. VÄLSTEKTA fiskpinnar, makaroner och majjo =)) Kungligt flott och gott.
Disken fick dock jag ta hand om.. men jag skäms jag höll inte mitt avtal. Imosre så heja vi på varann igen Så idag så väntar mig en härlig hög då jag kommer hem. Kanske jag borde flörta med den andre sonen.. -Nej du anna, fy skäms säger en inre röst.. då skulle jag ju kunna sättas dit för barnarbete =) Förvisso så tycker ju jag att barn skall hjälpa till i hemmet. Men denna veckan så är ju Alle redan in charge för damsugningen av undre och övreplan och Kevvan för badrummet

Ja ja.. jag får väl mammsa till mig, servera en super god middag där inte den svenske kocken Findus vrt med på ett hörn. Utan här skall rullas och stekas =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna