måndag 3 maj 2010

Nybadad!

Jag vaknar först..

Så jag och råttan tar en liten prommis ned till viken..
Där hon fått leka så många ggr förr.

Änderna är lockande och roliga. Ett tu tre och råttan får fnatt. Här skall lunchen slaktas. Så hon far ut på bryggan, tänker sig inte för och vips är hon nere med ett plums. Jag står på bryggan och coachar henne, tror ju att hon skall fatta att hon skall simma längs med brygga för att komma i land. Bright.. nope.
Så när jag inser att min lilla busa håller på att drukna så far kameran ner i ficka, skorna av och jag vadar ut. Drar henne i nacken upp på bryggan där hon ruskar av sig, hostar och kräks litta. Shit insåg efter åt att vattnet var KALLT! men nu har jag gjort och skall samma väg tebax!
Visst hon får litta respekt för ngn sek, men strax därefter kommer en vovva kompis.. och dom far ut och leker i vattent igen =) Men simma efter änder det gav hon katten i =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna