fredag 21 maj 2010

Hampis kväll.


Jobbade sent igår igen, men detta belönades med en super god middag och grymt sällskap av Linkan.

Han dock knappt komma innanför dörren innan Nadya plingade på dörren. Hon och hennes lille pudel kille på knappa 7 mån skulle ju göra en bedömning av min lilla gris.. Hennes lilla svarta buskille var så söt i sina rasta frisyr =)) Men efter att blivit attackerad av en amstaff/pittbull och nära mist sitt liv så hade han lite respekt för råttan.


Hon ville nog äta opp honom.. Nej så klart inte =)

Ja vi gick då en trappa upp för att få lite mera space. Herregud det såg ut som hej kom och hjälp mig hemma. Men det var bara att blunda och bita ihop. Dom kom ju faktiskt inte dit för att granska mitt pedanta hem.

Utan det var Råttan som skulle visa upp sin bästa sida.. Hon gjorde väl ett ok intryck. Ja det känns iaf inte som om ”rasta hunden” är avskräckta. Nytt möte är bokat redan nästa vecka.


Jag personligen tyckte att råttan var jätte duktig.. Självklart lite stissig och ivrig, så som hon kan bli. Men hon var inte elak på ngt vis. När det väl var dags att sätta middagen i bruk fick Linkan heders uppdraget och forma burgarna. Ja, han gjorde det bra. Runda och fasta… han har tydligen fingertopps känsla den mannen.

Så med pompa, o sköld sallad (fråga Linkan why) bröd och dressing, så vart det en middag på Dahlström/Carlswärds vis =)) Alltså mycket skratt, prat, ironi och bus vid bordet. Stundvis är Linkan är tyst och i aktar oss tre =)) Opps.. Men han är snart med i leken.


Lilla råttan synar oss och golvet och är med på tre röda om ngt skulle falla ner =)) Så efter en skön och mysig kväll så är det dags att krypa till kojs.. Got Natt Kramar om Alle och Kev. Är så lycklig för att dom är mina. Finns inte finare killar! Ikväll är det dags igen.. då skall vi fyra ha fredags mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna