tisdag 13 november 2012

Rövar skogen!

Pappi skall flytta ifrån Höör och lämna huset som jag sprungit i sen jag var ca 6 år gammal.
Jag kan alla vinklar och vrår utantill. Samt skogen och dess omgivningar.
Men pappi orkar inte med villan och det är förståligt. Och ingen av oss barn vill ta över och sköta det.
Det är nu bestämt att pappi skall flytta till Vänersborg. Skall bli spännande det med och framför allt kommer han närmare oss.
Men det känns tufft, jag vet ju aldrig när jag kommer till Höör igen!

Efter att ha hämtat ut Amimox till Skruttfia så gick vi en omväg hem. Bland annat så gick vi genom skogen och ån. Visst det är ingen äkta bookskog.. men det var tillräckligt mysigt och stämningsfullt!
Det är ju min Höör skog och höör sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna