tisdag 20 november 2012

Dagis

Dagis tanten har varit hemma hiss oss.. lr nja tanten som placerar barnen i Solna.
Hon gör tydligen hem besök i de fallen där ev resurs är inplanerade.
Så just nu är frågan stor.

1) vanligt dagis med assistent
2) resursdagis med special utbildad personal och färre grupper

Inget skall väl någonsin vara enkelt. Jag och R vill olika.
Han vill alt 1 och jag 2
Visst jag förstår honom. Skruttfia kanske hemmas om de andra barnen är för sjuka lr efter i utvecklingen.
Men jag är rädd för att hon kommer halka efter eller kommer utanför i vanligt dagis med stora grupper och snabbare tempo.
Mitt mamma hjärta blöder.
Jag har en synskadad dotter men vill ändå att hon skall få samma förutsättningar som alla andra barn.
Ja vi får se vart det slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna