onsdag 28 november 2012

Bäste vännen

Älskade och underbara Lis var hos mig..
Ett grattis i efterskott!
Tack tack!

Säg vad vi inte gått igenom och upplevt genom åren.
Allt känns det som! ;)
Det har funnits stunder då vi haft Cat fights! Men det är många år sen.
Thx Good!
Men vi har hunnit med både sorg och enormt mycket glädje framför allt!
Varje dag fanns hon med styrke mässigt på Neo gällande Skruttfia.
Men var fredag under 3 mån kom hon upp till Neo med fika och en axel att gråta och luta sig mot.

Eftersom jag fyllt år kom hon över med en pressie!
Det behövdes ju verkligen inte! Men jag älskar paket och blev jätte glad!
Nu skall jag skrubba lite i duschen och sedan lukta lite extra gott!
Tack älskade vän! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna