torsdag 22 november 2012

Efter regn kommer solsken

Visst starten på gårdagen var tuff. Med morgon gympa sång skratt i sängen kl 04 känns mindre roligt kr ok.

Till lunch tog vi oss iaf hem till Elly och mamma gruppen. Dock så bidde det inte så mycket lek då vi kom lite sent :(
Men Anette hade slängt ihop en super god pumpa soppa.
Grymt fin färg å väldans god så jag skall försöka mig på en själv.

Väl hemma på em så var vi nog båda rätt trötta. Trots Mirris em nap på drygt timmen.

Men trots morgon starten, vem kan motstå sin lilla älskade. Min lilla solstråle.
Nu fick hon nyligen kvälls dricka med pappi. Snart så sover hon sött. Och jag längtar redan efter mitt älskade busfrö.


2 kommentarer:

  1. Haha Lisa.. det gör inte jag. Men pappa har hotat att om den försvinner lr ngt Dif aktigt kommer in Skruttfias ägo så blir det desto mer/dubbelt av AIK!
    Så jag och Skruttfia är Difare i smyg!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna