torsdag 29 september 2011

V 26

Kom på att jag glömt lägga upp magen i v26.
V 26 har ju handlat om hopp och förtvivlan.
Ena stunden glad fõr att sedan bli ledsen och arg i den andre.
Ovissheten är väl värst.

Jag och R pratade om det andra som skall handlas in. Och vi har nu bestämt oss för att pausa. Blir det för tidig födsel och Skorpan klarar sig. Så kommer vårt lilla hjärta få bo här på KS  i många veckor. Och under den tiden hinner vi riva av det som fattas.
Det känns så klart trist. Men jag tror det är jobbigare att packa undan sådant som inte behövs mera.

Nu är det fokus framåt. Idag kl 17 har jag legat inne en hel vecka. Oj vad tiden ändå gått fort :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna