söndag 25 september 2011

Inköpt och betald!

Då kan vi kryssa två punkter från listan. Bilstol ovh vagn. Puh, dom dyraste avklarade. Känns så skönt.

Vi hade egentligen bestämt oss för att köpa begagnat, och helst en Tetounia från blocket. Beg pris låg då på ca 3500kr. Jag ville ha en Spirit lr Fun. R var dock inte med på de små hjulen. Det passar inte vår livsstil att gå i skogen samt resorna uppe i Norrland. Sen kom vi på att hissen är liten och trång. Likaså bilen. Trots att det är en BMW kombi. Hm nu var det mera att ta hänsyn till.

Vi hittade då denna vagn som blev utnämnd som bäst i test 2010. En Cresent. R lyckades förhanlda fram ett bra pris. Som gör att om vi säljer den inom 1,5 till 2 år. Har vi bara betalt max hälften för vagnen.

Jag ville helst ha modell Divan, en Bugga Boo kopia. Men den hade då små hjul fram samt en skål formad sitt del vilket jag inte gillar. Så jag gav med mig. Denna vagn blir kanon. NY, snygg och ren :) vilket jag aldrig trodde jag skulle få. Hihi tänk att män behöver lite betänketid om de får rätt argument framlagt :)
Allt blir kanon. Och den passar vår plånbok perfekt.


2 kommentarer:

  1. Många tankar till dig. Hoppas att den lille vill stanna kvar så länge det bra går!

    Varje dag är ju viktigt så här tidigt i graviditeten.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna