söndag 25 september 2011

Kanske inte...

Då har man precis fått i sig en lunch. Och jag som inte är kräsen tyckte att det var gott :) Visst älsklingen fick lunch från Indiern igår.. då han var och träffade upp en bästa kompis för att få prata av sig. Hm lyx lyx.

Men han fick ju inte ta del av min goa shot. Det lilla glaset till höger, tilllika det gamla flour muggen var fylld med ngt liknande av ricinolja. Hm mindre gott men bra för mina tarmar som ligger helt stilla. Ska nu kika lite Web TV. Och vänta in kvällen. För  jag undrar och undrar vad Micron kommer att bjuda på för kvällsmiddag :b

Men innan dess hoppas jag på att älskling har med sig ngt gott till em fika :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna