torsdag 29 september 2011

Oförändrat!

Nyligen tebax från UL.
Vår lilla Skorpa hade vänt sig igen. Så nu låg den lill* och kicka ner mot öppningen.
Enligt läkaren så hade det hänt lite i det tysta. Och jag var åter öppen ca 3 cm. Det innebär alltså att jag måste ligga inne :(

Känns så himla jobbigt med alla dessa svängningar. I måndags var ju läkaren så nöjd. Men gårdagens blödning samt att jag fortfarande é öppen gör mig orolign. Kommer vi verkligen att klara detta. Kommer jag och R få med oss en levande Skorpa hem.
Om Skorpan föds inom 24 h kommer det då bli livshotande komplikationer och skador för resten av livet.
Kommer dom ngn gång under vård tiden på Neo att fundera och fråga oss om vi skall stänga av maskinen.
Ja herregud. Frågorna är många.

Jag sysselsätter mig istället med att tröst äta nya Dumle med pepparkaks smak. Hm, hur tänkte dom nu? Dom är inte alls goda! Men går tydligen ner en efter en iaf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna