lördag 24 september 2011

Tidig morgon!

Och det är endast displayen från droppet som lyser. Skorpan har precis vaknat, fort lite seg, h*n kanske bara vänder sig lite i sömnen. Igår hade jag inga fler värkar efter kl 8. Så droppet har hjälpt. Dock så får jag samman dragningar om jag kissar lr då de vill ta ctg på skorpans hjärta. Fick min andra förberedande lung spruta i natt. Neo och förlossnings läkaren var förbi igår och berättade förloppet. Skrämmande kan man säga. Men vi vet nu att vårt mål är att var dag är en seger, och klarar vi till på torsdag har vi vunnit massor  :) så jag kämpar på nu och bara viiiiilar. Fast det är så tråååkigt att ligga i en sjuksäng 24, 48, 56 h.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna