söndag 25 september 2011

Inköps lista för Skorpan!

Till Skorpan

* vagn KLART
* skötväska KLART
* åkpåse KLART
* regnskydd KLART
* myggnät KLART
* bil stol KLART
* vagga alt spjällsäng
* skötbord
* skötbädd
* lakan, täcke och kudde
* handuk KLART
* badbalja KLART
* badolja KLART
* baby tops
* rumpsalva
* kläder - startkit
* pyamas
* overall
* mössa
* flaska
* nappar
* bröstpump
* babytemp
* baby sax
* AD droppar
* blöjor
* tvättlappar

Till mig

* amnings Bh
* amnings inlägg
* vårtkräm
* bindor
* amningstoppar
* nya mjukis byxor
* stickad kofta

Ja listan är lång och jag har säkert missat ngt. Som det ser ut nu så blir jag kvar här och det får bli Rickard och Kevin som får hanlda ihop det mesta. :'( Jag som hade sett fram emot att få gå på IKEA med stor mage och leta barn artiklar. Och även hinna smyga bland ställningarna på baby klädes avdelningarna. Men det finns nu bara en viktig punkt. Bli kvar i magen Skorpan, allt annat är blase!

1 kommentar:

  1. Nu när chocken lagt sig och jag INSER att jag verkligen är fast här. Isolerad från omgivningen. Så inser jag faktum. Jag kommer jag inte hinna köpa någonting. Jag kommer inte få boa in vrt hem. Anpassa, bädda eller tvätta upp dom små babykläderna.
    Men framför allt kom rädslan igår. Då jag kom på att jag kan ju webb handla lite iaf :)

    Såg ett jätte bra blöjkit - papperskorg, nappar och flaska mm.

    MEN!!!
    VÅGAR JAG KÖPA NGT!?
    KOMMER VÅRAN LILLA SKORPAN ÖVERLEVA!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna