måndag 26 september 2011

Ny inflyttad!

I min lilla etta.
Nästan så att jag vill lägga in en matta "Home sweet Home"

Men tankarna är många, hur skall jag orka, hur skall jag stå ut? Kommer jag klara tystnaden? Hade det vrt bättre om jag fått dela rum. Varför drabbas just vi. Hade jag kunnat handla annorlunda?
Hur skall jag fördriva tiden?
Att ligga till sängs i minst 8 v är en tuff uppgift. Jag är ju helt isolerad från omgivningen. Jag får ju bara gå mellan sängen och toan.
Men jag får väl bli vän med dom här 4 väggarna och göra det bästa av tiden :)




3 kommentarer:

  1. Många tankar till dig och Skorpan. Det måste verkligen vara urjobbigt att inte få röra sig.

    Hoppas att Skorpan stannar kvar så länge det bara går inne i magen.

    SvaraRadera
  2. Vi håller alla våra tummar för att lillan stannar inne i magen så länge det bara går! Så får ni komma ut sen och hälsa på oss i Västerhaninge när hon har tittat ut :) Kramar Solveig!

    SvaraRadera
  3. Tack Sola!

    Klart att jag tar med familjen på en fika i VH. En JANUARI fika, inte sant :)
    Mm vad gott det skall bli med "Sola" fika då :)

    Kramis så länge..

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna