onsdag 28 september 2011

Skrattar..

För mig själv. För drygt en vecka sen frågade min underbara kollega Lisa mig om JAG skaffat glasögon. ?!

Hur tänkte hon nu hann jag tänka innan hon fick svaret. Jag och Lisa sitter brevid varandra på jobb. Och har så gjort sen april. Jag har burit glasögon lr linser sen jag gick i 9an. Dock har jag endast haft glasögon de senaste 3 åren pga upprepade infektioner.

- vaaaaaaa, har du, men inte varje dag väl?
- jo Lisa, var dag har jag haft glasögon PÅ mig. Annars är jag blind!

Sen bröt vi båda ut i fniss och skratt. Min fråga kvarstår dock. Hur kunde hon missa dessa svarta googles på min lilla näsa.. i ett halv års tid. :j


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna