måndag 26 september 2011

Som en ny människa!

Har inte fått rört mig ur fläcken på 2,5 dygn. Och därav ingen dusch. Men så plötsligt händer det.. jag är åter igen fräsch efter en kort och varm dusch. Så nu känns allting mycket lättare igen.

Rickard har åkt till jobbet. Han har pratat med sin chef. Super schyssta på alla plan och stöttar med parkerings kostnader mm. Han skall enl dem bara lägga fokus på mig och Skorpan.

Men stackarn han är sliten, sov med mig inatt. På förlossnings britsen igen, och knappa 3h sömn.
Han får mysa med Kevin ikväll. För min älskade son har blivit helt lämnad ensam dessa turbulensa dygn. Han är stark men skör på insidan. Tänk att han skall få bli gudfar. Han är så stolt. Han har redan valt ut sina namn, ett pojk och ett flick mellan namn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna