torsdag 29 september 2011

Mitt Hjärta!

Min livskamrat! Min allra bästa vän! Min stöttepelare! Min dröm! Min livhake!

Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig!
Du har fått mig att bli det bästa JAG  kan vara på alla plan i livet. Du har fått mig att utvecklas och hitta tillbaka till min egen grund inställning av livet och den jag vill förmedla att jag är.

Jag vill vara som du! Genom god!

Jag har verkligen haft det tufft samt haft motgångar efter motgångar i mitt liv.
Men i dags läget betyder det ingenting. Idag är jag stark. I första hand pga av mig själv. Men en stor del pga av dig.

Du har hjälpt mig att se klart när jag blivit utnyttjad. Du har hjälpt och stöttat mig med mina söner. Du har hjälpt mig att ta tag i mitt ekonomiska dilemma.
Du har stöttat mig ekonomiskt då pojkarnas far har smitit från sitt ansvar. Du har hjälpt mig att få uppleva en massa underbart. Är så tacksam för allt.

Nu fick vi åter en kris att hantera. Vi gör det tillsammans. Som ett gjutet och samman svetsat team. Jag är så tacksam för att du för min talan när det gäller bråket med Fredrik och Lasse.

Du har en förmåga att bara gå och gå och gå på igen. Det gör mig orolig. Även du har en gräns.

Klart att du blir påverkad av allt och nu toppas du med oro för att vårt gemensamma barn skall komma i förtid för att sedan ryckas ifrån oss i samma sekund.

Jag vill vara stark för dig. Stötta och trösta dig då ditt hopp sviker dig.
Jag finns här, nu och för alltid.

Rickard jag har placerat hela mitt hjärta i din famn. En varm och trygg plats.
I handen håller jag det vita Hjärtat du gav mig på stranden på Tioman Island. Det stod för REN kärlek. Och det har jag alltid med mig.
Jag bär mitt andra Hjärta från dig runt min hals. Och det mest underbara, betydelsefulla och tredje Hjärtat bär jag inom mig  :)

Rickard, Jag Älskar dig massor!
Tack för att du finns och att jag får ta del i ditt liv!

Din Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna