söndag 25 september 2011

RÄDD!!

Så in i Hvete!
Jag slutade med droppet igår kväll vid tio. Har inte direkt kunnat sova så bra. Jag och R satte uppe och pratade till tre i natt.
Vaknade sedan vid fem av att Skorpan bökade så att det kändes obehagligt. Tror den lill* försökte vända sig. Sen i fredags har rumpan legat ned så klart. Å det lika med snitt :( 

Nu har jag iaf haft 3 värkar på 45 min! Sen kl 6 i morse.
INTE BRA MED ANDRA ORD!
BM har precis gett mig en kortison spruta. Mår jätte dåligt av den. Hjärtat klappar, händerna skakar. Men vad gör man inte för sitt lilla Hjärta.
Och än så länge har inte ngn mer värk kommit.

Så snälla snälla bebis, mitt ÄLSKADE knyte lova mig att bli kvar där inne, jag vill inte bli mamma idag! Klart jag vill träffa dig då tiden är rätt. Men idag är INTE den dagen.

ÄLSKAR DIG MASSOR VÅRT LILLA HJÄRTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna