tisdag 27 september 2011

Tack för titten!

Idag fick jag uppmuntran och stöd av goaste Camilla.

Blir rörd å glad av att hon orkade ta sig ut till mig efter en tuff dag på jobbet.
Det känns extra skönt med Camilla. Hon om ngn vet vad jag går igenom. Vilka frågor, funderingar, tankar, rädslor, besvikelser, känslan att resa mellan hopp och förtvivlan. Samt allt annat jag går igenom.

Kroppen ville egentligen bara gråta då hon var här. Men jag höll tillbaka på ngt starkt och konstigt sätt. Hennes varma och mjuka profil samt underbara skratt fick mig trygg.
Camilla och hennes lilla familj över vann till sist kampen. Idag finns underbaraste lille Gabriel. Busfröet själv. Det ger mig hopp!

1 kommentar:

  1. Härligt att du fick besök av Camilla! Kan ju vara skönt att prata med någon som vet vad du går igenom!!
    Sänder dig styrke kramar!
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna