onsdag 30 maj 2012

Mors dag

En dag som många firar.
Jag är uppvuxen med att fira den dagen. Så klart att jag fört det vidare till mina gossar.
Rickard är inte så van att slaviskt fira sin mor lr far.
Men nu när han själv blev pappa är det ngt han vill ta del av.

Så i söndags fick jag en liten shopping peng (lr nja fick den tidigare i veckan) och ett par timmar för mig själv. Så visst var jag iväg. Men hittade bara saker till Skruttfia ;)

Min kärlek är inte så romantisk på gåvor.. men en hejare på att överraska mig titt som tätt. Han är praktisk lagd.. så han kommer hem med gummistövlar, jacka, golfsaker, plättlägg mm. Men jag vill ha blommor, bling bling lr kanske till och med underkläder.
Så i mors dag present från Mirris fick jag ett present kort på Croccsbutiken för skor att kanske ha i stugan.
Hmm kändes väl ok, även om man inte får ställa krav så fanns ju hoppet om ngt sött och gulligt. Men vad jag inte visste då var att pappi gömt undan ett sett med hjärtörhängen för att jag ÄR "världens bästa mamma" åt hans dotter.

Men den totala lyckan var nog att fixa och dona i köket medans ALLA mina barn var samlade på övervåningen. Lekte och myste ihop trots åldersskillnad.
Alexander hade även med sig sin flickvän. Så det var fullt hus när vi åt middag.
Min stora familj.. just love it!
Är grymt tacksam mot livet just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna