lördag 19 maj 2012

Långhelg

Is da shiiit!

Förutom att det blir fler familje timmar finns tid och utrymme för spontanitet.

Det började i onsdags. Kärleken kommer hem, tar hand om dottern å jag får vila/sova.
Sen får jag en bok jag gått å väntat på skulle släppas.
Sen serveras kotte å bea.
Detta toppar kärleken med jordgubbar och soyagrädde!
Lever jag lyx liv lr ;) Japp!

I torsdags efter lite fix hemma och prommis på hemma plan överraskar kärleken mig med Indisk mat. Mumsigt!

Igår fredag åkte vi in till Kungsholmen. Kikade runt, shoppa pressie till Jona.
Väl hemma var det dags för ombyte samt packning för grill middag hos prematur kompisen Jona.
Jag drack till och med skumpa å vin. Grymt trevlig kväll, å gott som alltid.
Lite jobbigt att hand pumpa boobsen dock.
Och som små barns föräldrar åkte vi hem tidigt.

Som sagt grymma mysiga dagar med mina tre kärlekar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna