tisdag 12 juni 2012

Öppna förskolan

Härom veckan var jag och Joulian iväg på en av Sollentunas öppna barn verksamheter.
Inser att nu har vi kommit långt.
Eftersom Miriam inte ser. Så kanske hon inte har samma behov som de andra barnen att sitta i grupp och leka. Men jag tycker ju att hon får höra och känna andra saker än det vi har hemma. Så på sitt sätt får hon lära sig samspelet med andra människor.
Eftersom vi nu gått en gång och kommer fortsätta iaf en dag i veckan inser att min rädsla för baciller verkligen har lagt sig.
Men herre je.. alla andra barn biter och suger ju på allt, vare sig det har lite snor lr inget snor! Och det är ju inte så att fröken spritar allt då de städar :)
Men visst, jag håller stenkoll på Skruttfias saker iaf.. så att inget annat barn bara råkar lägga en blötsugen leksak hos min lilla älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna