söndag 17 juni 2012

Kort visit

Karlstad vs Sthlm

Resan va grym! Shopping, god mat, fint väder, after work längs Klara Älv, härligt sällskap, kan man begära mer.
För det mesta shoppas det hela tiden till Skruttfia. Men denna gången var det min tur. Jag fick en klänning och ett par creme färgade jeans från MQ.
Vi avslutade kvällen med super god middag på hotell restaurangen.
Å JA ALLT LÅTER VÄL SÅ MYSIGT!!!! MEN...

Hemma har vi inget badkar. Men detta hade R styrt upp. Jippie, Skruttfia skall få premiär bada. Dock så tog jag inte av henne apnelarmet. Det har ju fungerat hemma vid. -är du säker Anna? -Jaaaa!
Men INTE!!!!
När Skruttfia fått mat, somnat i hotell sängen så fungerar inte apne larmet.... panik!!!

Men ok, Skruttfia har fått OK på de sista andnings regg och eg inte haft några längre apner sen början på året. Ska jag våga somna med henne på magen.
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Säger hennes far. -Ok. -Det är nattvaka som gäller Anna!!! Jag tar nu, väcker dig ngn efter 2. -Ok!
Så jag somnar in. Väcks kl halv två.
När klockan är halv sju är jag mäkta stolt. Jag har varit vaken hela natten utan problem. Vad gör man inte för sina två älsklingar.

R är inte där jag är ännu gällande viss trygghet. Kontrollpappa, kan man säga :) Men jag väntar in honom. Vet att han skulle gjort samma sak för mig. När vi båda är där. Släpper vi på spärren tillsammans.
Ironiskt nog låg en kallelse på apne larmet bland posten då vi var tebax. -det har gått 6 mån nu och det är dags att lämna tebax... -NEJ!!! Inte en chans. Det kan dom glömma muttra R.

Älskade pappa R.. Miriam kommer en dag att vara stolt och tacksam för att hon fått en pappa som bryr sig så mycket om henne.
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna