måndag 26 augusti 2013


Skruttfia har visat sina bästa sidor IGEN! Eller som alltid snarare sagt 
Hon är alltid så glad och positiv!

I lördags så var vi iväg och hejade på familjen Karnebäck samt vår egen lilla pappi som skulle springa Bellmansstafett . Sola sken och alla var på topp.
Älskade sambon kanske inte var i topp form med tanke på hans skadade fot. Men eftersom Joulie var sjuk och Gustaf skulle ladda inför SM så var det bara för pappi att ställa upp!
Frukost i det gröna som senare avslutades med vinst picknick 

Nu när Kevin har träffat Emelie så har tydligen för lillasyster blommat upp igen. Hm impa på tjejen kanske! Jag kan då inte klaga han finns oftast där för henne! Och ber vi om hjälp så får vi det!
Så i lördags kväll så bjöd älsklingen ut mig på restaurang! Kött, bea och rödvin!
Skruttfias första barnvakts tillfälle! Lite pirrigt men det gick bra! Jag hade så klart överdrivit och lagt fram, nattkläder, blandat två flaskor välling.
Men då vi kom hem genom dörren så hördes hennes ”pladder” och visst i vanliga fall skulle man ha blivit tokig av att hon inte somnat! Nu såg jag chansen att få gosa med min sessa!

Hela söndagen gick i vilans tecken!
Jag hade både sönerna hemma med respektive för att avnjuta en frukost brunch!
Det serverades, pannkaka, ny rullade köttbullar, bacon, äggröra, ny gräddat bröd, majskolvar, kycklingklubba, coleslow mm. Jag tror alla blev mätta. Skruttfia gillade så klart pannkaka bäst till pappas förtret 

Så super mysig helg med andra ord! Just love my family!

1 kommentar:

  1. kyrpää perseeseen myllypurossa asuu homoja tulkaa työntämään kyrpää heidän perseeseen

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och gjorde ett avtryck bland mina tankar och funderingar!

Kramar Anna